Caprie

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabelle - 2 juli 2013 14:15

Jag tänkte skriva lite saker om mig som vissa kanske inte visst om mig :)


-Jag är hal Amrikan

-Jag hatar mitt efternamn ( Good )

-Jag heter Maya i mellannamn

-Är kär i mitt ex óch har varit det i snart 1 år.

-Älskar Malcom B ( GRYM )

-Älskar Hundar

-Alltid villat ha en leonberger (hund)

 

(inte min bild)


-Jag har ridit i 5år

-Har 4 syskon

-Älskar att springa

-Hästar och Hundar är mitt liv!

-Älskar jordgubbar men är allerskisk :(


Det var några saker om mig och så :)

 



Av Isabelle - 2 juli 2013 11:30

Tänkte nu lägga upp bildeer på mig genom åren, kommentera gärna om ni tycker jag har förändrats :)

Jag 2008. OMG

 


Jag 2009 / 2010

   



Jag 2010/2011


 


Jag 2011 Seriöst jag var bästis med en fjortis och jag trode jag va en.!


 


JAg sommaren 2012


 


Jag hösten 2012


 


Jag 2januari 2013 i london


 


Jag våren 2013


 



Jag för någon dag sen :)


 


Jag i förrgår

 


SÅ kommentera gärna om jag har förändrats elelr inte, det är vissa som inte tor att det är jag på första bilden men jag lovar att det är jag, jag såg ut så. Vart mobbad osv men jaja..






Av Isabelle - 2 juli 2013 01:45

dag 1- favorit parfymer

dag 2- favorit bodylotion

dag 3- favorit mascara

dag 4- bloggar jag läser dagligen

dag 5- favorit kläder


börja idag


 

Av Isabelle - 1 juli 2013 23:16

Tjenixen! 

haha nä men kom inte på någon början. men jag vill bara säga förlåt för att jag är dårilg på att upd som senaste dagarna, men fick tillbaka mina tvångstankar igår och det var skit jobbig och jag orkade knappt med något, men det har blivit lite bättre nu till kvällen. Imorse så vaknade jag vid 9, sen fixa jag mig. mamma och jag städade ur hallen och kollade igenom massa foton och så, för vi har tagit bort allting jag har kvar av min pappa för jag vill inte ha något kvar från honom, te.x saker och bilder på någon och sånt jag fått så nu är allting borta, ska t och glömma bort honom, kan skriva om min pappa i ett annat inlägg. Sen idag på eftermiddagen åkte jag och mammi till standen och jag doppade mig första gången i år. det var jätte grunt men vart varmt fort    sen när jag kom hem så duscha jag, fick saltvatten i håret. Jag badade i havet.

Har bara kollat på film och myste sen des, loggade nyss in hit och kollade på statistiken, OMG besöksrekord!! :) 340st besökare om dagen :O :O asså tänk att det är ca 340 som läser mig blogg. och förlåt ennu en gång för jag inte bloggat, men ska skäpa mig! :) Och tack för fina kommentarer, ni är bäst!

 

Nu ska jag fixa några tidsinställda till imorgon, tänkte börja med det så det blir lite mera rörelse på bloggen :)

Ni är bäst!!

 

Tidigare månad - Senare månad

 

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards