Caprie

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

LUCKIEST GIRL ON THE PLANET

Av Isabelle - 2 juli 2013 23:05

Förlåt för jag inte bloggat bara kommit ut på stycken som jag fixade igårkväll,bra det så det inte vart helt tomt  

Jag har inte gjort så mycket idag. men pratade med mitt ex och han har bestämmt sig.. jag kanske inte sa det , men jag och min kompis frågade om man villle bli tsm med mig igen. han sa att han skulle tänka på det. och han bestämmde sig nyss och svaret var JA! Asså det låte kanske komstig att bli ihop med sitt ex, men detaa är 3 gången vi blir tsm :) 

Nä men första gången vart helt fel och andra gången typ inget och nu får vi se hur det blir.

Jag har bytt headers iaf ni ser, inte så bra men får duga ett tag :) Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, kanske vara med felicia om hon kan eller nå    Sen får vi se om jag kan gå riktigt, klev ju på en spik för nå dar sen. så har ett så klallat ''hål'' i min fot   har just nu bandage, kunnde knappt gå, och igår när jag bara hade jag kompress och bada med en strumpa på foten :( får se om jag kan gå, vill börja ut och springa igen :) 

Jag vet att jag skulle lägga upp på mina 3 favorit parfymer idag, men jag har inte orkat och nu orkar inte inte heller, ska hoppa in i duschen och sen nani. Gör inga tidsinställda men ska FörsökA blogga minst 2 gånger imorgon :)

God natt bloggishar. haha <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 15 juli 2013 17:45

nu har jag bestämmt mig för att byta tillbaka till nattstad istället för på blogg.se kan man kopiera bilder så nu har jag ny blogg http://nattstad.se/caprie kommer att mobilblogga och upd bättre men jag sparar denna blogg iaf jag ändrar mig :) KLIC...

Av Isabelle - 13 juli 2013 15:55


Förlåt för att jag inte upd så bra, men det har hänt mycket som 3 sista dagarna.men jag tänkte säga att jag kommer upd dårligt tills skola börjar typ. för jag ska flytta till södermaland. säger inte vart än, för det är en person som jag inte vill ska...

Av Isabelle - 12 juli 2013 10:32

Av Isabelle - 11 juli 2013 07:06


God morgon! <3 Nyss vaknat, ska snart fixa mig och äta lite frukost sen borsta tänderna (NOGA) går ner till tandläkaren vid 8-halv 9. ska ju inte vara där förän 9. men måste typ leta nå kläa det är redan 26+ ute nu på morgonen, man kommer ju d...

Av Isabelle - 10 juli 2013 21:23


Nyss duschat och fixat mig för kvällen ska snart sova för  jag ska ju till tandläkarn klockan 9 så måste vara klar 8, ställer klockan på halv 7 :) Nä men nu ska jag spela lite starstable :) Säger Godnatt nu för jag kommer inte blogga mera ikväll ...

 

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards